سرویس پرداخت اقساطی جدیدترین سرویس ارائه شده در پلتفرم آموزشی کلاسور می باشد. در این بخش سعی داریم تا با بررسی و معرفی امکانات و ویژگی های این سرویس مالی، اطلاعات کاملی را در اختیار شما کاربران و مدرسین گرامی قرار دهیم.
همانطوری که از نام این سرویس مشخص است، پرداخت اقساطی موضوع اصلی این سرویس می باشد و با در اختیار گذاشتن امکانات مختلف برای مدرسین و کاربران می تواند این امر را محقق سازد. دامنه ی از اختیارات برای مدرس در این سرویس پیش بینی شده است تا برای ارائه ی بهترین پیشنهاد جهت اقساطی کردن دوره ی خود اقدام نماید.
مدرس دوره می تواند موارد زیر را برای پرداخت اقساطی در دوره ی خود تنظیم نماید:
1- درصد پیش پرداخت (بین 1 درصد تا 100درصد)
2- کارمزد اقساط ( از صفر درصد تا به دلخواه)
3- بازه ی زمانی پرداخت ( مدرس می تواند تعیین کند که سررسیدهای اقساط در چه بازه ای صادر شود، مثلا سررسیدهای 1، 2، 30، 60 یا 90 روزه و...)
4- تعداد اقساط
5- نوع ضمانت برای شرکت کاربر در پرداخت اقساطی ( مدرس دوره می تواند تعیین کند که کاربر چه ضمانتی را جهت اقساطی کردن دوره باید صادر کند)
تمامی محاسبات و ایجاد فاکتورهای اولیه بصورت خودکار توسط سرویس پرداخت اقساطی پلتفرم آموزشی کلاسور انجام خواهد شد.
دوره هایی که با لیبل مشخص شده اند، توسط مدرس دوره دارای قابلیت پرداخت اقساطی می باشند. کاربران می بایست بعد از وارد شدن به دوره ای که با این لیبل مشخص شده اند، روی گزینه کلیک کرده و بعد از مشاهده ی شرایط مالی و جزئیات پرداخت اقساطی، فایل تعهدنامه و راهنمای پرداخت اقساطی را دانلود نموده و طبق اطلاعات موجود در فایل راهنما، نسبت به بارگذاری فایل های تعهدنامه پرداخت اقساط و ضمانت درخواستی مدرس، اقدام نماید.
بعد از ارسال تصویر مدارک، درخواست کاربر از طریق پنل من/ مالی/ ضمانت های ارسال شده، قابل پیگیری خواهد بود.
تصویر ضمانت ارسالی کاربر برای مدرس دوره ارسال خواهد شد ( پنل من/ دوره های آموزشی/ ضمانت های ارسال شده)، مدرس دوره بعد از بررسی ضمانت می تواند نسبت به تایید ضمانت یا رد درخواست اقدام نماید. تمامی مراحل تایید یا رد درخواست ارسالی توسط کاربر، از طریق ارسال اطلاعیه به کاربر گزارش داده خواهد و در صفحه ی ضمانت های ارسالی توسط کاربر وضعیت درخواست تغییر خواهد کرد.
در صورت تایید ضمانت ارسالی توسط مدرس، وضعیت درخواست به در انتظار تایید مدارک توسط ادمین تغییر خواهد کرد.
پس از بررسی فرم تعهدنامه ارسالی کاربر توسط ادمین و تایید آن، وضعیت درخواست کاربر به حالت در انتظار برای ارسال فیزیکی مدارک تغییر خواهد کرد. در این وضعیت کاربر می بایست تعهدنامه و ضمانت درخواستی که در وجه مدرس صادر شده است را به آدرس دفتر پلتفرم آموزشی کلاسور ارسال کند. بعد از دریافت مدراک فیزیکی و تایید آن، مبلغ پیش پرداخت دوره در سبد خرید کاربر فعال و اولین فاکتور صادر می گردد.
تعهدات
توجه داشته باشید که امکانات و خدمات موجود در پلتفرم آموزشی کلاسور صرفا برای سهولت در دسترسی و بهره مندی از آموزش های مدرسین برای تمامی کاربران برنامه ریزی و اجرا می گردند و پرداخت های به موقع و پرهیز از به تاخیر انداختن آن باعث می گردد مدرسین بیشتری علاقمند به اقساطی کردن دوره های خود و دسترسی طیف بیشتری از کاربران به این آموزش ها می گردد.
کلیه ضمانت های ارسالی کاربران تا زمان تسویه کامل اقساط نزد پلتفرم آموزشی کلاسور به صورت امانت خواهد بود و بعد از تسویه کامل، بصورت باطل شده به کاربر عودت داده می شود.
در صورت عدم واریز به موقع اقساط در سررسید مقرر، مدرس دوره می تواند درخواست عدم واریز وجه در موعد مقرر را برای بررسی ارسال کند.
کاربران به این نکته ی مهم توجه داشته باشند در صورتیکه وضعیت پرداخت آنها به حالت عدم واریز وجه در موعد مقرر تبدیل گردد، تعهدنامه، ضمانت ارسالی و فاکتورهای پرداختی قبلی برای انجام موارد قانونی در اختیار مدرس دوره قرار خواهد گرفت و این مسیر غیرقابل برگشت بوده و کاربر حق هیچگونه اعتراضی را در این خصوص نخواهد داشت. لذا از کاربران محترم نهایت تقاضا را داریم که فاکتورهای صادره را به موقع و در سررسید مقرر پرداخت کنند.
در انتهای مطلب، در صورتیکه سوالی در خصوص هر یک از بخش های سرویس پرداخت اقساطی کلاسور دارید می توانید با پشتیبانان برخط پلتفرم در میان گذاشته و از راهنمایی های لازم بهره مند گردید.